
Прeзeнтoвaнo нoвий Audi A6 шoстoгo пoкoління. Мoдeль E-клaсу дeбютувaлa в кузoві унівeрсaл, який нaдійдe у прoдaж в Єврoпі з трaвня зa цінoю від 58 000 євро. Для це повідомляється получи и распишись офіційному сайті Audi.
Новий Audi A6 неважный (=маловажный) має нічого спільного із представленим торік електричним тезкою A6 e-tron. Це дві окремі моделі, збудовані возьми різних платформах. Бензиновий Audi A6 використовує нову архітектуру РРС. По (по грибы) місяць дебютує і седан.
Зовнішність Audi A6 Avant витримана в дусі молодшої моделі A5 і стала елегантнішою. Лінії кузова більш плавні, а широка решітка радіатора поєднується з розкосими матричними фарами. Вузькі ліхтарі з OLED-оптикою з\’єднані діодною смугою.
Розміри Audi A6 2025:
- довжина — 4999 мм;
- широта — 1798 мм;
- висота — мм;
- колісна устой — 2927 мм.
У салоні Audi A6 покращили оздоблення і змінили компонування. Для передній панелі встановили двум великі дисплеї, а від окремого тачскріна про керування кліматом відмовилися. Зате доступний екран исполнение) переднього пасажира. Мультимедійну систему доповнили ChatGPT.
Універсал Audi A6 2025 став просторішим усередині, а об\’єм його багажника становить 503-1534 л. Серед опцій з\’явилися чотиризонний клімат-наблюдение та покращена соника Bang&Olufsen.
Новий Audi A6 дебютував із бензиновими турбомоторами об\’ємом 2,0 л (204 к.с.) та 3,0 л (367 к.с.)., а також із 2,0-літровим 204-сильним турбодизелем. Найпотужніший варіант розганяється до самого сотні следовать 4,7 с і розвиває 250 км/бадняк.
Пізніше з\’из себя) плагін-гібрид та заряджений варіант RS6. Audi A6 пропонують із 7-ступінчастим роботом S tronic та 8-ступінчастим автоматом. Привід може бути переднім ли повним.
Універсал Audi A6 Avant став першою моделлю марки з системою brake-by-wire («гальмування числом дротах») кроме механічного зв\’язку гальм і педалі. Следовать доплату пропонують керовані задні тачка і пневмопідвіску.